Гарантія та сервіс

У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПОШКОДЖЕНЬ ПРИ ДОСТАВЦІ ТОВАРУ

Доставка товару, здійснювана кур’єрами, передбачає можливість перевірити цілісність товару. Кур’єр зобов’язаний зачекати, доки ви перевіряєте цілісність. У випадку забирання товару зі складу кур’єру, будь-ласка, перевірте цілісність на складі.

Якщо було виявлено пошкодження, кур’єр зобов’язаний скласти протокол пошкоджень з переліком та описом останніх.
Копію протоколу слід надіслати нам на адресу: office@gavrylivsons.com.ua

У випадку відмови кур’єра скласти протокол, запишіть його прізвище та ім’я, а за можливості сфотографуйте пошкодження та зателефонуйте
Гавриліву Василю за номером (050) 22 82 555.

Якщо Ви відмовляєтесь приймати вантаж, будь-ласка, вкажіть це у товаро-транспортній накладній.

БУДЬ-ЛАСКА, ПИЛЬНО ОБСТЕЖТЕ СКЛО. ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ПОШКОДЖЕННЯ, НАБУТІ ПРИ ВЛАСНОМУ ТРАНСПОРТУВАННІ ВИРОБУ, ТА ПОШКОДЖЕНЬ, ЗАВДАНИХ ПІД ЧАС МОНТАЖУ ЧИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПРИХОВАНИХ ДЕФЕКТІВ

Слід надіслати копії: чеку, останньої сторінки інструкції виробу (сторінка “Гарантійні зобовязання”) та свідчення дефектів на нашу електронну адресу: office@gavrylivsons.com.ua.

Дані слід надіслати протягом 14 днів з дня отримання товару та зробити повернення не пізніше  14 днів з дня повідомлення про виявлені дефекти.

Повернення здійснюється при встановленні факту пошкоджень та відсутності ознак використання.

Повернення здійснюється за рахунок Виробника.

Після отримання товару представником Gavryliv&Sons та підтвердження ним гарантійного випадку, представник компанії зв’яжеться з Покупцем для повернення коштів.

У разі відсутності виникнення гарантійних умов, кошти транспортування будуть вирахувані з суми повернення.